• Breaking News

    Meta Tag Analyzer
    Check your meta tags!

    example: http://www.example.com.
    URL

    (optional)
    User Agent * (optional)


    Please enter the access code as displayed above.
    Access code

    Online Meta Tag Analyzer provide by SEOCentro.

    Saturday, November 1, 2014

    Side Income RM500 sebulan

    Saya yakin ramai sekarang ni yang memerlukan side income, walaupun kadang-kadang pekerjaan dia tu dah boleh dikira tinggi kedudukannya. Tapi, dalam keadaan sekarang..semuanya perlukan duit. Bak kata yang selalu kita dengar, duit bukan segala-galanya..namun segalanya memerlukan duit. 

    Saya sendiri mengakui mempunyai gaji tetap, namun masih memerlukan pendapatan lain untuk kehidupan yang lebih baik. Apatah lagi jika seorang suri rumah..tak mahu ke anda bantu ringankan beban suami @ miliki apa yang anda idamkan sendiri?

    Kenapa Shaklee? Ada orang cakap, "ala tengah trending kan sekarang ni, kat mana-mana pun Shaklee"..ya betul, memang tengah trending sebab semua orang dah mengakui keberkesanan dan kebaikannya untuk kesihatan. Sebenarnya dah lama Shaklee menapak kat Malaysia ni..

    Dengan Shaklee, sebenarnya berapa nilai  pendapatan yang anda mahu, anda yang tentukan. Mungkin bukan setakat RM500 sahaja, tetapi 4, 5 angka! 


    Bermula dengan Set Berpantang Shaklee  selepas melahirkan anak kedua, kini dah setahun 6 bulan saya bersama Shaklee. Keberkesanan Shaklee membuatkan saya terus jatuh hati dan mengambil keputusan untuk jadi ahli. Hanya dengan RM75 sebagai yuran seumur hidup..saya rasa semua mampu.

    Apa yang dapat setelah join shaklee? 
    > bonus setiap 15hb..tengah bulan time kering kot..ehehe
    > peluang miliki kereta idaman dengan car bonus
    > percutian yang ditaja (convention) 

    Join ahli dengan saya, anda akan dimasukkan dalam secret group, di mana dari situ kita akan dibimbing oleh team yang sangat membantu..tips marketing dan pelbagai lagi.

    Boleh ka buat? Dah ramaila sekarang ahli Shaklee..jangan risau..umpamakan rezeki kita macam ikan di laut, hari-hari dengan berapa ramainya nelayan yang menangkapnya..tapi ikan tu tak habis kan? Selagi tertulis itu rezeki kita, pasti milik kita. InsyaAllah.


    Jika anda benar mahu,cari saya dan akan tunjukkan jalannya.


    No comments:

    Post a Comment

    Apa kata anda?

    Beauty

    Travel