• Breaking News

    Meta Tag Analyzer
    Check your meta tags!

    example: http://www.example.com.
    URL

    (optional)
    User Agent * (optional)


    Please enter the access code as displayed above.
    Access code

    Online Meta Tag Analyzer provide by SEOCentro.

    Tuesday, December 16, 2014

    Amal Vitamin C di waktu pagi turunkan berat badan?

    Makan Vitamin C di pagi hari akan meningkatkan metabolisme badan (keupayaan badan untuk tukar makanan kepada tenaga). Bila metabolisme tinggi, berat badan akan mudah turun dan bantu dalam pembakaran lemak semasa senaman @ melakukan kerja.

    Hasil kajian yang dijalankan di Arizona State University menunjukkan jumla Vitamin C yang cukup dalam badan akan membolehkan pembakaran lemak 30% lebih tinggi berbanding mereka yang tak cukup Vitamin C. Jadi, pengambilan di waktu pagi lebih efisien untuk pembakaran lemak berlaku. Walaupun kita tak melakukan senaman, tapi kita lebih aktif di siang hari..jadi otot-otot kita pun lebih banyak bekerja.

    Bagaimana?
    Vitamin C akan mengaktifkan carnitine,iaitu sejenis molekul yang menggerakkan lemak ke dalam sel-sel yang ditukar menjadi tenaga. Ianya adalah bahan yang dihasilkan dalam hati dan buah pinggang dan di dalam otot rangka, jantung, otak dan sperma. Vitamin c yang cukup perlu bagi sintesis carnitine dan pembakaran lemak.

    Cara mudah pastikan Vitamin C cukup dalam badan adalah dengan mengamalkan Vitamin C SR Shaklee ini yang lengkap dengan teknologi sustained release.

    Sumber

    Jadi, pastikan kita amalkan Vitamin c setiap pagi jika ingin kekal sihat cantik dan kurus!

    Jom jimat berganda dengan promosi bulan ini.



    No comments:

    Post a Comment

    Apa kata anda?

    Beauty

    Travel