• Breaking News

    Meta Tag Analyzer
    Check your meta tags!

    example: http://www.example.com.
    URL

    (optional)
    User Agent * (optional)


    Please enter the access code as displayed above.
    Access code

    Online Meta Tag Analyzer provide by SEOCentro.

    Tuesday, November 4, 2014

    Buang toksin dalam badan

    Sekarang ni kita sering terdedah kepada pencemaran, asap, air dan sebagainya.
    Pemakanan lagi la, nampak sedap..hmm order! Tambahan sekarang ni sangat mudah nak makan pun, siap ada delivery benda-benda semudah puding pun boleh delivery..

    Rasa cepat letih, pening kepala, cepat lupa antara dikatakan disebabkan oleh toksin yang terkumpul dalam badan. Sememangya badan kita punyai sistem perkumuhan untuk buang toksin ni iaitu melalui pembuangan air besar dan peluh. Tapi, tahap mana pembuangan tu? Mampukah sistem tubuh kita mengeluarkan semua toksin berlebihan sendiri? 


    Jerawat, kulit kusam, berasa lesu dan tidak bertenaga,rasa gatal, terjadi radang pada kulit, alahan @ ekzema adalah antara simptom lain yang disebabkan toksin berlebihan dalam badan.

    Selain dari minum air kosong yang mencukupi, kita boleh singkirkan toksin dengan cara alternatif. Shaklee juga mempunyai produk yang boleh digunakan bagi membantu kita menyingkirkan toksin yang boleh dianggap racun senyap dalam badan ini.

    Antara cadangan supplement untuk nyah toksin adalah seperti di bawah;



    Terfikir tak kenapa kadang-kadang supplement yang diambil kurang berkesan untuk kita? Toksinlah! Jadi, sebelum mula mengambil sebarang supplement, kita juga disarankan nyah toksin dahulu bagi membolehkan penyerapan maksimum.

    Untuk cadangan pemakanan, boleh dapatkan konsultansi percuma setelah pembelian dari saya. 


    No comments:

    Post a Comment

    Apa kata anda?

    Beauty

    Travel